Allt klart!

Jag måste berömma mig själv alltså! Jag har läst arbetsmiljö, jag har räknat lite matte, jag har sytt filtar OCH jag har övningskört, och klockan är bara tre! Så här sitter jag och äter gröna grodor. Haha, jag hittade en bild förut på en tårta jag hade när jag fyllde tre år. Och det roliga är att jag kommer så väl ihåg det. Jag har nog alltid älskat gröna grodor. Men de försvann ett tag väl?
Jaja, och på tal om godis så hittade jag ÄNTLIGEN enn pez figur igår i Karlstad, på stationen. Det var den fulaste figuren jag någonsin har sett. Shreks ansikte och en bajsbrun kropp. Fett ful, men jag blev fett lycklig så jag köpte den XD Haha. Sån är jag!
Nu blir det att nörda lite framför datorn en sväng, sen film eller något! HAHA


 Säkert jag som hade plockat maskrosorna också XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback