Aftamed

Jag är en sådan som ofta får blåsor i munnen. Jättejobbigt är det. Eller ja de kommer inte utan orsak, utan jag får dem när jag är förkyld eller håller på att bli. Just nu har jag det för att jag har varit tät i näsan ett tag. Och för ungefär ett år sedan så gick en reklam på tv (passande nog när jag hade massor av blåsor i munnen) om en gel för just blåsor då. Haha, dagen efter så åkte jag och köpte denna gel - och det är nog det bästa jag har gjort! Den är faktiskt bra. För mig funkar den så bra att det inte svider eller så. Och ofta försvinner faktiskt blåsorna väldigt snabbt. Jag har en fårmåga att ha blåsor i tre oändligheter innan de försvinner. Men nu är de bara poff borta. Dock är jag lite fundersam över förpackningen. Det ser verkligen inte ut som något man ska ha i munnen om man säger så.


 Hade jag inte vetat att det var för blåsor i munnen hade jag lätt kunnat tro att den skulle stoppas upp någonstans i de
nedre regionerna på kroppen! HAHA. Jag skrattade ihjäl mig första gången jag såg den där förpackningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback