1,5 timmes sömn...

Jag sov en och en halv timma inatt! Så jag och Madde diskuterade imorse vem som var bäst att mörda, den som kom på "att sova för lite", eller den som kom på telefonen? Jag håller på den som kom på att man kan sova för lite. Jag var så fett trött när jag vaknade när klockan ringde att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Alltså seriöst så har jag nog aldrig varit så trött. Sminket hamnade antingen över eller under ögonen, när jag skulle sätta på mig skorna så ramlade jag in i väggen, jag gick vingligt och hade rödsprängda ögon! Om jag var full? NEJ! haha.
Jag pratade alltså i telefon hela natten nästan, la mig först vi fyra och då var jag sjukt trött vill jag lova. Men det var trevligt att prata i telefon med, och jag klagar verkligen inte.

Dock har inte min dag varit den bästa. Som sagt så har varit förbaskat trött, och jag har frysit. Sedan när klockan närmade sig lunch så kände jag mig hur febrig som helst, mådde illa, hade ont i huvudet och magen och det verkligen krampade. När läpparna och kroppen började darra bestämde jag mig för att det kanske var dags att gå hem. När jag kom till bussen snurrade allt och jag svimmade! Grattis Josefine. Sen har jag legat hemma och tittat på film och vilat i sängen. Mår fortfarande inte så jättebra, men det går säkert över snart skulle jag tro. Jag kanske behöver sova lite? Fast det får bli senare.

Nu ska jag se om jag kan äta lite!

Kommentarer
Postat av: Erica

men lilla vännen då:( ta det lugnt... du skulle ha stannat hemma hela dagen och vilat du.. ta hand om dig och sov nu jossan:)<2


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback