Katrin

Jaha, då var det fredag idag då. För första fredagen på länge kände jag inte att jag hade bråttom hem faktiskt. Det kändes lite märkligt. Kanske beror det på att jag knappt har varit i skolan alls den här veckan. Eller ja, det var länge sedan jag verkligen gick en hel och jobbig dag. Det är skönt, och jag klagar verkligen inte. Inte egentligen, bara det att det händer alldeles för lite. Jag vet, jag vet, jag och Sanna var i Stockholm hela förra helgen. Helgen innan det var Malin, Madde och co. här lördag-söndag, på fredagen var jag och sanna ute, och helgen innan det var det Katrin och co. som var här, dessutom var det vårmarten och det blev ut en sväng.  Hur kan jag då klaga på att det händer för lite?
Jo det ska jag tala om, att det måste hända saker hela tiden. Det enda jag gör är att gå upp, åka till skolan, gå i skolan, åka hem från skolan och lägga mig i sängen. Jag gör ingenting. Igår när vi var lediga var jag så uttråkad att jag kom på idén att göra mat liksom! och DET säger en del det.

Jaja, idag var det fredag iallafall. Och bara för att så måste jag skriva att det var första ggn på väldigt, väldigt länge jag inte hade leggins till klänning/kjol/shorts. Fast jag hade klänning då. Och det är jag väldigt glad över. HAHA, svinvarmt har det varit hela dagen. Det är nästan jobbigt varm! Eller ja, det är jobbigt att man inte kan ligga ute i solen när man är i skolan. Haha. Men jaa... Annars är det bara skönt.

När jag kom hem idag så följde jag med mamma och handlade. Måste ju se till att allt det som ska handlas, handlas liksom. Hon handlar så dåligt min kära mor. Så hon ska vara tacksam över att jag hjälper henne. Dessutom fick jag glass! För andra gången idag. HAHA! Jag äter för mycket glass tror jag. Men det är väldigt gött.
Sedan när jag kom hem så kom Katrin Hellerstedt! Och det var bäst! Gudarns vad det var länge sedan. Eller ja, tre veckor är länge väll? Ja det är det. Jag har inte träffat henne på tre veckor, och det kändes hemskt. Men nu blev det iaf en helkväll med bara Josefine & Katrin! Vi tittade på talang finalen! haha, och så one tree hill som vanligt då!

Nu ska jag nog sova!
Imorgon ska jag måla staket.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback