Jaha...

Jaa, nu har jag varit 18 år i fem dagar tror jag. Det är kul! Jg gillar att vara 18. Inte för att det har märkts så jättemycket. Men jag måste erkänna att man känner sig mäkta stolt när folk frågar efter legg och man kan visa upp det och att man verkligen är myndig. DET ÄR BRA. Sedan är det så att bara över en natt så började mamma låta mig göra extremt mycket mer kan man säga. Det är lite kul att mamma inte längre säger "Nu dricker du inte" utan hon säger istället "Hur full var du?" Okej, nu låter jag som värsta alkoholisten, men det är jag verkligen INTE. Det är bara just nu det blir endel. Jag menar, förra helgen "firade" vi mig lite här hemma, katrin och co. Var här liksom så det blev lite. Sedan i fredags var ju jag och Sanna ute. Då blev det lite. Eller jaa...Sedan nästa helg ska vi till Stockholm och då blir det väll lite också. Men jag dricker inte mkt!

I fredags var jag och Sanna som sagt ute, men först var vi i mitticity och tittade på Ola som var där och sjöng lite. Alltså GUUUUUD vad snygg han är (fjortis). Men helt ärligt, han är så gullig, och rolig (Kan höra er sucka). Men han sjöng bra, och jag drogs liksom med så jag var tvungen att köpa en planch och få den signerad. HAHA, jag är tönt jag vet.

Igår var Malin, Linnéa, Soffi, Patricia, Sanna och Ida här i Säffle och så hade vi mysigt nästan hela kvällen. Vi åt mat och lekte lekar typ. Haha roligt var det. Vi skulle spela lika som bär också, men det spårade ur ganska snabbt. Det var nog för att Madde inte kunde komma och hjälpa mig vinna. Jag var ju helt själv :| haha! Sedan åt vi massor av godis och så. Framåt halv ett där på kvällen så började vi prata om spöken och så (Därför hade vi mysigt, NÄSTAN hela kvällen). Jag är aldrig rädd, och då menar jag verkligen aldrig. Men helt plötslit började det blinka i lampan, Sanna fick för sig att hon såg en skugga av något och så började hon skrika. Och givetvis smittade detta av sig på alla andra. Alla började skrika, utom jag som inte fick fram ett ord, jag var så panikslagen att ajg verkligen satt helt frusen. Jag märkte inte ens att Malin blev så rädd att hon satte naglarna i armen på mig (det syntes idag). Fast mest blev det så bara för att jag såg Sofies reaktion. Alltså fyfan va rädd. Jag har aldrig sett någon så rädd förut, jag ville typ bara gråta, jättemycket.
Vi sprang iaf upp och la oss i mitt rum, det kändes lite säkrare där, och så stallde vi en madrass för fönstret så att vi inte såg att det var fullmåne. För jag tror det var vid fullmånen allt började.

Idag när alla hade åkt hem så satt jag typ i sängen i en timme och bara satt liksom. JAg var så trött, eftersom vi inte somnade förrns bortåt fyra eller något och gick upp vid nio. Inte mycket sömn alls den här helgen. Men jag klagar verkligen inte. Fler helger som den här helgen... :D
Men iaf så åkte jag till Karlstad med mamma och pappa sen, vi skulle hämta Evelina och så. Och jag och mamma gick liksom in i mitticity och ser fullt av folk. Och jag ville ju se vad det var som skulle komma liksom så jag gick ju och ställde mig där, och så kom E.M.D, då blev Josefine lycklig igen! Haha. De är så snygga, i verkligheten! och låter så jävla mycket bättre i verkligheten också. Men jag fick ingen affisch av mamma! HAHA.

Nu ska jag titta på Lost, och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback