Nackdelen med att pendla.

Imorgon skriver min kära klass matteprov i ett par timmar på morgonen. Eftersom jag då ligger ett år före i matte så slipper jag detta prov och min första lektion börjar 12.40. Men vet ni vad det jävligaste är? Jag måste åka med den fuckingjävlacpbussen redan vid 09.40 eftersom det inte går någon buss vid rätt tid. Så jag ska alltså vänta i skolan i två timmar bara för att det inte går någon annan buss. Säffle gör verkligen allt för att behålla sin befolkning. Nejdå, det är väl inte själva Säffle som bestämmer hur ofta en buss från Säffle ska gå. Men de borde ju kanske se till att de som pendlar får det liiiiiiiiiiite bättre. ÅH nu blev jag sur. Snudd på att jag faktiskt stannar hemma imorrn tror jag. Eller ja, det blir väl inte så eftesom våran engelskalärare har lagt det såååååå bra att vi har fått så jävla lite tid på oss att göra ett föredrag om ett land så att vi inte hinner att andas på lektionerna för att det ska vara klart så snabbt. Vi är verkligen inte klara så jag antar att de vill ha min hjälp att göra klart det så att vi kan redovisa på torsdag. Sedan har jag bara svenska. TREVLIGT, inte alls.

Jag känner hur allt negativt här i livet pulserar inom mig och jag har bara lust att gråta nästan...
Jag får se det positiva som ändå är, jag har 4½ lektion kvar innan lovet! Dessutom hoppas jag starkt på att våran engelska lärare flyttar fram föredraget, hon brukar vara förstående (?) NEJ det brukar hon inte vara!

Imorgon släpps Linda Bengtzings nya skiva & så kommer ett nytt One Tree Hill avsnitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback