Hejohopp!

Jag börjar att bli riktigt vår glad. Det är ljust ute nu för tiden och det gillar jag. Men när solen skiner så fint utanför fönstret så luras man av det och tänker "Åh vad varmt det är ute", men HA det är det då inte.  Dessutom är det ljust när jag åker till skolan vid halv sju på morgonen. Det gillar jag inte. Dels för att då är det så svårt att somna på bussen och dels att om jag sover så ser folk det jävligt väl. Det är lite jobbigt. Men jaa, det är väl mitt största problem just nu tror jag. Så med andra ord så är det mesta bra!
Det verkar dessutom som om att lilla Josefine (Jag då, för er som undrar) kan gå vidare efter att ha levt ett otroligt patetiskt liv väldigt länge. GRATTIS TILL MIG! Jag vet inte, men alltså det känns så bra, och fritt på något sätt. Det "pirrar" inte längre och jag inser att jag nog mest varit kär i kärleken än personen detta handlar om. Woho, jag är fri! Iallafall tills nästa gång jag går igenom alla bra saker... Men allt är för bra just nu för att jag ska göra de!

Idag var första dagen efter sportlovet och det var väldans trevligt att se alla igen. Kändes som om att det var evigheter sedan man såg dem. Det som också känns väldigt bra är att det bara är 2½ vecka  kvar till nästa lov. Vi fick se våra tidningar idag, och det var roligt. Jag gillade våran, troligen för att den var mest rosa, och hade en söt layout! Inget glitter, men hjärtan. Den ultimata Josefine tidningen, även om de andra slängde in lite röda och svarta inslag med. Haha. Så det gjorde vi bra tycker jag. Och det tycker Lisa med!

Måste bara påminna om att det är någon som snaaaaart fyller år. Japp, 18 år! om 71 dagar... Haha, okej det är kanske en väldigt lång bit kvar. Men när jag har fyllit år så ska jag och Sanna åka till Stockholm över en helg och ha trevligt... Ojojoj, spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback