Strömstad

Haha jaha, nu har vi varit två dagar i Strömstad och jag måste medge att det kändes lite konstigt att vara där innan sommaren har börjat liksom. Det var ju liksom inte "Turistsäsong" om man säger så. Så det var ju inget på stan på kvälla, och det var inte så värst mycket folk heller. Det var ju helt klart folk. Det går inte att säga något annat om det. Men det var bara inet så mycket folk som det brukar vara. Men snygga killar var det fullt av. Och det uppskattade jag kan jag säga. Alltså det var en igår på stranden och jag överdriver inte när jag säger att han var så förbannat snygg att han kunde ha varit modell för vad som helst. Fast han var sådär överdrivet perfektsnygg. Och hade det inte varit för att han var världens badkruka så hade han säkert inte haft några fel heller. HAHA. Eller jo, det är klart att han hade haft det. Men badkruka  var han iaf. Jag menar, alla andra klarade av att ligga på stranden i tio minuter kanske. Men han låg där i flera timmar. ATT HAN INTE DOG! Det hade jag gjort om jag inte hade badat iaf.

På kvällen var vi och åt på en pizzeria som vi var på för kanske 3-4 år sedan. Då trodde man att man var med i dolda kameran och det var verkligen kaos. En kärring satt och skrek att hennes sås minsann inte var sås, det var soppa. Henner man skrek till henne att hålla käften. Evelina fick någon sorts halvfärdig pizza och pappa satt och skrattade. Ja det var vad jag mindes av den pizzerian som hette något med Dino tror jag. Haha. Jaja, iaf så gick vi dit igen. Och ojsan vad bra det hade blivit. Maten var skitgod och personalen var minst sagt JÄTTE trevliga. Ja, de såg bra ut också, och de gillade att vi hade hund med oss, de gullade med Nelly och höll på. Haha. Hon fick faktiskt en egen lite skål med vatten.
Sedan åkte vi till dit vi bodde, där har vi bott tre ggr också, i samma hus. Vi får det fula huset där husdjur är tillåtna, skitjobbigt. Men så äre att ha hund. Jävla Nelly. haha! Nejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback