[email protected]

HAHA, jag gillar den låten! Den är otroligt mycket sommarplåga. (Och då har knappt sommarn börjat). Jag misstänker starkt att personen låten handlar om har pratat med samma kille som mig på msn, lunar, telefon, träffat osv... Skiter i henne gör han i alla fall! IDIOT!

"Du svarar ingenstans, var är du nånstans?
Du går ju inte att nå.
Jag skickar vibb på msn, och smilisar på efterfesten
Kan du svara någongång eller [email protected]"


Ehm, ja vi måste ha råkat ut för samma kille, annars vet jag inte vad det är. HAHA. Sicken tur att allt det där är glömt nu. Men det verkar vara värre för henne i låten. För jag är säker på att det är en hon det handlar om. Nejdå, det kanske är en kille. HAHA. Gud, jag bara tycker om texten ändå! Kanonkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback