Jobba

haha vad inaktiv jag varit i några dagar nu. Gudarns. Menmen, jag jobbar och jag sliter. Inte klokt alltså. Nu hoppas jag att jag får min lön snart också! Den behövs NUNUNUNUNUNU! Jag har ju nämligen bokat mig en liten biljett till Arvikafestivalen här då va. Grejen var den att jag har aldrig bokat/köpt något på internet med mitt kort... så jag satt där och skulle  beställa, och så funkade det inte. Jag tänkte bara: Jahapp, då funkar inte mitt kort med det.
Fast hela grejen var ju den att jag inte ens hade pengar till biljetten. BRA JOSEFINE! Verkligen. Jag lät Sanna boka biljett åt mig, med hennes mammas kort. Fast Sannas mamma behöver inte vara orolig. För pengarna ska hon få tillbaka så fort jag har fått kontot och pappa visar hur man för över. För pengar har jag! Jag får ju månadspeng snart ffs! Kul va? Jag är 18 år och har månadspeng! haha. Grejen är ju den att om jag väljer att ha månadspeng så betalar mammis allt typ. Då menar jag, nöjen, kläder och så. Vill jag ha något utöver det så får jag det oftast, men inte alltid... jag är lite bortskämd. Men 550kr i månaden till vad jag vill... utom kläder! Det är ganska bra. För vad köper man mer än kläder?  tja, lite smycken ibland, fast det brukar jag få... Vad köper jag själv ? Hm.... jo jag köper parfymer! Det får jag aldrig. Tror jag...
Jaja, som sagt så tjänar jag minsann egna pengar just nu iaf. Och Arvikafestivalen blire nästa helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback