Jiddra inte med Zohan!

Jag och Lisa var på bio igår. Jag kom på vid halv ett att jag ville på bio så jag ringde Lisa (som sov!!!!!) och sa att hon hade en timme på sig att göra sig iordning sedan skulle vi på bio. Lisa sa okej! Utan att veta vad det var för bio ens. Men det var ju bra. Haha. Vi skulle på Jiddra inte med Zohan! Haha, och gud vad pinsam den var. Jag blev så generad att jag var tvngen att blunda. HAHA! Gudarns. Dessutom satt det någon jävla störd människa bakom mig som kommenterade varenda liten grej i filmen. Jag höll ärligt talat på att vända mig om och bara skrika åt honom. "JÄVLAR, fan va äckligt!"
"JÄVLAR, höhö! UUUH" Sådär höll han på hela tiden. Jag satt verkligen och kokade!

Sen efter bion så var det typ 2½ timme kvar till våran buss gick hem så vi tänkte att vi skulle gå och käka på mcdonalds. Men då var det stängt ! Klockan som inte ens var sex liksom. haha. Men det var väl för att det var midsommardagen antar jag. Vi tänkte att sibylla har ju alltid öppet, men det var fan i mej stängt det med. HAHA! Misslyckat.... Men burger king var öppet! Det var bra, för mat behövde vi.
När vi kom hem märkte vi däremot att Mcdonalds i Säffle var öppet, det var mysko tyckte vi. Haha. Liksom öppet i Säffle, stängt i Karlstad?

Imorgon blire jobb igen!

/ J ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback