Hemma i Säffle

Jag är galet trött nu efter helgen. Eller ja, just nu är jag hyffsat pigg eftersom mamma  kom och väckte mig. hon tyckte att jag inte behövde sova längre än halv två. Jag förstår inte varför...
I fredags så var det iaf skolavslutning, efter vi hade avslutat i skolan och så, så gick jag, Sanni, Madde, Malin och Patricia och åt pizza. Jag och Sanna  var stolta över våra legg som visar att vi är 18, så vi beställde cider. Haha, klockan var bara halv tolv. men ändå liksom...Sedan tappade vi patricia, men vi andra gick ner till pråmen och hade det  väldigt mysigt med Lika som Bär, och scharader. Efter det tappade  vi Madde. Så jag, Sanna och Malin åkte hem till Sanna och lagade lite mat. Eller ja, det var mest Sanna egentligen. Jag och Malin skärde tomat och sallad haha. Jättebra var vi. Även om jag fick bebiskniven med ett litet skydd så att jag inte skulle skära mig. Det såg väldigt mobbat ut, men jag ska vara glad över att jag fick den kniven. Jag skär mig ju alltid! Vare sig det är en kniv, osthyvel eller ett papper. Skärsår har jag nästan då alltid på fingrarna/händerna. Klant är jag!
Iaf senare på kvällen åkte vi in te stan och kikade lite på studenterna som hade bal. De  var så fina, och man blev så avundsjuk. Jag vill med gå på bal. Efter vi hade stått och varit avundsjuka så gick vi hem till Sannas syster och satt där en sväng. Sen in till stan och träffa Soffi som kom hem från Hultsfred. Det var liksom trevligt att hon var med tycker jag! Träffade klassen i museéparken, och så flöt omkring resten av kvällen. Var väl hemma hos Sanna bortåt tre någongång, och då var jag fortfarande pigg nog att vara ute ett tag till jag. Haha. Men jag somnade fort när jag väl la mig sen.

Igår när jag kom hem så vilade jag snabbt för jag var så sjukt trött och hade dretont i huvudet. Men det gick över snabbt, och sedan kom Katrin. Vi började kika på fotbollen, men fick avbryta tittandet för att vi skulle iväg och kika på balen här i Säffle. Då träffade vi Jessicka, och det slutade med att vi satt alla tre här och kikade på slutet av fotbollen. Vi fattade iofs int att det var slut när det var slut... me ndet är en annan sak. Sedan gick vi ut en sväng på stan... Men det hände inte något speciellt där så jag var hemma ganska tidigt då. Somnade vid ett redan...Fattar egentligen inte varför jag är så trött. Jag har ju inet gjort så mkt. Men det är nog bara för att jag vet att jag ska jobba imorrn. Det är lite deprimerande! Jag vill inte jobba... Jag har ingen lust alls! men för pengarna så gör jag det väl. . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback