Hejhopp varma dag

Första lediga dagen avklarad nu då. Skönt har det varit. hahaha det låter som om att jag räknar ner till jag ska till skolan igen.... Men det gör jag inte. Jag sov till halv elva idag tror jag tror jag. Fick ett desperat sms av min syster, hon ville att jag skulle göra henne en "jätte stor tjänst". Jag skulle alltså leta upp hennes fotbollskor och åka upp med dem till henne. Först tänkte jag verkligen inte göra det. Jag menar, varför skulle jag? Fast sedan tyckte jag lite synd om henne så jag började leta efter dem, men jag hittade dem verkligen inte. Evelina trodde inte på mig, och trodde jag sa så för att jag inte ville. Då blev jag sur...
Sedan fick jag reda på att mamma minsan hade sagt till Evelina imorse att ta med skorna, men det hade hon inte gjort. Hon var så envis och skulle ha andra skor. Så nu i efterhand är jag glad att jag inte hittade dem. Evelina letade när hon kom hem också, men hon hittade dem inte heller. Så de tror på att jag letade iallafall.
    Jaja, sedan låg jag ute och solade lite. Men det var så varmt så jag orkade nästan inte. Jag ville bara åka och bada med Lisa. Men hon var så seeeeeg, så det dröjde ett tag faktiskt. HAHA! Menmen, vi kom allt iväg tillslut, och då var det underbart skönt. Det jobbiga är ju då att ingen av oss har körkort så vi får ju cykla som alla andra töntar! Nej okej, det är inte töntigt, det är bara otroligt jävla jobbigt! Men vi klarade det, och så slängde vi oss bara i vattnet när vi kom fram. Vi hade köpt med oss muffins, kakor, festis, jordgubbar och tomater. Så det var helmysigt var det! Vi låg där ute och solade och badade i några timmar, sedan orkade vi fkatiskt inte cykla hem så pappa fick snällt komma och hämta oss. Det var väldigt snällt av honom tycker jag.

Det var jättevarmt i vattnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback