Arbetsskada

Jag kommer helt ärligt att få en arbetsskada i rygg och axlar efter att ha jobbat på Två tryckare i 4 veckor... Helt otroligt ont har jag. Det är egentligen inte så roligt heller... Eller jo det är det, men det känns inte som ett jobb. Jag liksom bara sitter vid datorn och leker i illustrator och Photoshop liksom. Fast jag kan inte så mkt märker jag nu. Jag kan inte alls mycket. Fast det är klart att jag kan endel... Men jag tror nog att de tycker att jag är lite jobbig. Det känns så. Men whatever, det var de som sa ja till att jag skulle sommarjobba där. Nu gör jag det. Även om jag inte vet om det blir i 4 veckor eller inte... men det visar sig nog skulle jag tro. Jag ska fråga imorrn hur länge det är tänkt att jag ska jobba. Kanske bara blir i någon vecka ?! HAHA.

Jaja, duschen väntar !

/ J ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback