Spanien

Jag har kommit hem från Spanien, det är lite skönt och mycket inte skönt! Jag gillar att vara borta på sommaren. Alla är så upptagna och jobbar iallafall.
Men Spanien var kul, massa snygga killar och vädret var perfa. Vi var i Barcelona och shoppade, och tittade på någon ljus/ljud/vatten show. MEGAFINT VAR DET. Vi blev rånade, och bussen gick sönder. Men det var kul ändå. Alltså jag har så otroligt mycket jag vill skriva om Spanien men det går liksom inte. Ingen förstår hur det var. Det var så ironiskt hela grejen. De enda som förstår är de som själva var med. DET  VAR ROLIGT. Bara en sådan sak som 8 norrmän var asroligt. Och deras miner när jag och Evelina trängde oss före i bussen, var superladdade och sprang för att de inet skulle få de bästa platserna i bussen. Det var oslagbart. En sådan grej som att ett par stödstrumpor kan få en att skratta så otroligt många gånger, att man kan prata om en full toalett varje dag i en hel vecka... Ja ni märker.
Kan inte beskrivas - Måste upplevas

Jag har varit hemma ett tag nu iaf. Eller ja, i tre dagar. Men det känns som en evighet. I måndags trodde jag att jag skulle dö av tristess (och då kom jag ändå hem 05.00 natten till måndag) Men Jocke och Lisa räddade mig med att vi åkte ut och badade på kvälle, köpte med oss godis, glass, kakor och dricka. Det var mysigt.
Mysigt blev det också när min lilla Sanni kom hit igår. Vi pratade i ungefär jaa... ehm hon kom vid 14.50, och vi somnade 04.30... Jag orkar inte räkna hur länge vi pratade, men vi pratade hela tiden i alla fall. Mysigt var det. Det är svårt när man har varit utan den som man säger allt till i över en vecka! Det går liksom inte. Vi skulle ha behövt prata mer nästan. Fast klockan blev ju så mycket. Haha.
Idag har jag mest legat i sängen, eftersom jag blev så trött efter allt prat inatt. Sedan var jag på bio med Jocke, Lisa och Bobe. Vi såg Mamma Mia... Bästa filmen på väldigt, väldigt länge! Man blev helt glad av den...

Just nu sitter och i sängen och tittar ut över mitt rum. Ni vet i filmer när någon har fått sitt hjärta krosst? Det står tonvis med lortiga tallrikar, glas osv, i sovrum... sängen är inte bäddad, det ligger saker i sängen, och personen själv ligger bara där och ser allmänt ledsen och krossad ut? Så ser mitt rum ut! Inte för att jag ligger i sängen och ser ledsen och krossad ut, men jag är krossad! Fast det är inte därför alla tallrikar och så står i rummet heller. Jag är bara lat. Jag orkar inte bära ner det. Men jag har lovat mamma att jag ska städa... Jag har bara inte lovat när!

Imorgon ska jag till Strömstad, och Sanna ska med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback