Nu är jag ledig

Andra dagen jag är ledig nu.. Eller ja, jag har väl varit ledig sedan i fredags men ändå. Det räknas liksom inte på något sätt tycker jag. Jag har iaf varit i Sannas sommarstuga nu i några dagar och det har varit väldigt roligt. Kul att träffa Sanna och kul att bara ta det lugnt lite också. Även om det inte är min speciallite.
Den här veckan blire att göra saker hela tiden nästan tror jag? Idag vet jag inte vad det blir, kanske bara ligga och titta på Dawsons creek. Bara för att det är så jävla bra! haha. Och bara för att jag har bestämt mig för att titta på alla säsonger. Så kanske, jag är redan inne på andra säsongen nu då! Men imorgon så ska jag vara med Erica, på torsdag blir det någ karlstad igen. Och på Fredag åker jag ner till malmö, för att sedan åka vidare till Spanien! SUPERHÄRLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback