minsann

Imorgon är det torsdag! DET ÄR SUPERKUL. Jag jobbar till 14.00 sedan bär det av hem och göra sig i ordning för att åka till ARVIKAFESTIVALEN. Gud så jag har längtat efter det nu. Och då har det bara varit bestämt i knappt två veckor att jag ska dit... hahaha! Jag längtar. Soffi är redan där och det är megafuskigt.

Haha, det har gått väldigt bra på jobbet den här veckan också tycker jag. Långa och många raster, och det är ju aldrig fel? Chefen däremot, han är en konstig typ. Han funderar på så många lustiga saker. Förra veckan försökte han förklara att en sak han "Tänker på varenda kväll". Nämligen och det går att fånga ögonblicket då man somnar. Han har tydligen i så många år försökt att fånga just det ögonblicket. I förrgår trodde han att kontinentalplattorna var en myt, och att det inte alls finns sånna. Igår pratade han om bilbyte, och att han var tvungen att tänka på sin image. Jag menar, hallå! HAHA!
Men nu jobbar jag bara nästa vecka också, sedan har jag sommarlov. Och ehm ja, hade jag fått mer betalt så hade jag kunnat jobba mer, för det är skitkul. Men alltså, nej! För den lönen kommer jag aldrig mer i hela mitt liv att jobba för. Fast jag fick ju ett sommarjobb iaf, så det ska jag väl vara nöjd med iofs. Men ändå,

Jaja, Festivalen nästa

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback