2008

Jaha, då är det år 2008. Grejen är att det känns precis som igår, fast att jag är något tröttare och slappare än igår. Men jag hade kul igår, det hade jag! Åkte ut till Skoghall med Linnéa till Sanna! Vi lagade god mat och hade det jättetrevligt. Sedan framåt tolvslaget så hade vi tänkt oss att ta oss innåt Karlstad. Det var lättare sagt än gjort det. Vi stod där ute vid busshållsplatsen värsta länge, bussen var nästan en halvtimme sen och vi var rädda att vi skulle missa allt och sitta på en buss när tolvslaget kom. Men så blev det lyckligtvis inte. Däremot så var det folk på hållplatserna efter oss som inte fick åka med bussen eftersom den var helt ful. Dem var det lite synd om. De sprang efter bussen och ville bara komma med, men nejdå! Haha... Stämningen i bussen var på topp i alla fall. Väl inne i stan träffade vi på klasskompisar och så! Ja, jag träffade väl inte så många som jag känner... jag är ju trotsallt bara en Säfflebo! Men det var fina fyrverkerier och helt kul i alla fall. Haha.

Nu ska jag nog lägga mig ett tag, sedan ska jag nog ligga kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback