vaken, fast i en dröm...

Alltså inatt var jag med om det läskigaste jag någon sin har upplevt! även om jag på sätt och vis inte har upplevt det. haha, bara det är helt sinnessjukt. Iallafall så drömde jag att jag fick sms... Trodde jag! Ja, jag trodde verkligen att jag drömde. Jag som då var halvborta svarade ganska konstigt såg jag på morgonen sen. Och alltså det var inte bara ett sms utan det var bortåt 15st jag hade skickat, och fått tillbaka med då. DET VAR LÄSKIGT! Det har tagit mig hela dagen att fundera ut vad som egentligen hände, men det var såhär det var. Jag trodde först att jag inte hade sovit något, men det måste jag ha gjort. hahah!

Jaja, annars så var dagen bra och kort, så nu är jag hemma. Sitter här och äter nudlar... det var evigheter sedan jag åt det sist. Förutom i tisdags då. Men innan det var det evigheter sedan. Jag gillar det inte riktigt efter att jag fick tandställning i 4:an. Jag fick någon konstig grej i gommen och det enda jag kunde äta var Nudlar. Alltså, det var "världens snabbaste tandställning" som då skulle dra ut min gom och satt alltså mitt i munnen på mig så jag kunde inte prata, det var liksom "jiiiing mej seeen" Det var de där förbannade bokstäverna R och i som jävlades med mig. De gick bara inte att säga på ett bra sätt. Haha det var en jobbig tid. Visserligen bara tre veckor. Men jag levde iallafall på nudlar i tre veckor, och gråt varje kväll för att jag trodde att jag skulle dö. Som sagt, det var en jobbig tid i mitt liv. HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback