Katrin och Jag

Katrin och jag lärde och känna varandra på ett konstigt sätt tror jag. Egentligen undrar jag hur det egentligen gick till? Hon gick i B klassen och jag gick i C klassen när vi gick i grundskolan och vad jag minns så pratade vi typ aldrig med varandra, jag vet inte om vi sa ett enda ord. Jag vet att Katrins första intryck av mig (Förutom att jag var rosa) var att jag och Erica var lika varandra och att vi gick och sjöng avril lavigne låtar. Japp det var jag det! haha. Mitt första intryck av katrin var nog en blyg tjej som höll sig undan. Men ack så fel man kan ha.
När vi började gymnasiet så gick hon samhäll och jag natur... men det var någongång där vi började prata med varandra. Vi har alltså inte varit kompisar länge alls, men det känns som tre evigheter... och det är inte något negativt !
När jag tänker efter lite såhär så är det nog ute vi har lärt känna varandra, höstmarten, vårmarten, valborg osv. Det är så vi har lärt känna varandra. HAHA helt otroligt. Det är för att Katrin har förmågan att vara väldigt kvällssocial.

Jaaa, alltså jag har spenderat helgen med Katrin som man kanske lätt kan förstå. Det har varit väldigt roligt med många skratt. Våra samtal spårar lätt ur och leder till de mest hemska saker. Igår tittade vi på Let´s dance för vi stödjer våran kära Karl-Petter ifrån Säffle. Inte för att vi känner honom, men från Säffle är han. Sedan kollade vi på One tree hill igår med. Haha, det är så givande. Idag tittade vi på melodifestivalen och det hela slutade med att vi seriöst funderar på att anmäla oss nästa år... om vi inte är kända som Idol-Josse och Idol-Katrin då och är på världsturne. Fast, man kan ju ha många bollar i luften förståss. Men ärligt, Christer Sjögren?!?!?!?! Nej, nej, nej!

Nu är det snart måndag igen och jag antar att jag får gå till skolan... Det händer inte mycket denna veckan. Det är alla hjärtans dag på torsdag, jag är jätte deprimerad. På fredag är det liksom.. Fredag! De andra dagarna är det ingenting! och ingenting är ingenting...haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback