jeansproblem

Jag har allvarliga jeansproblem just för tillfället. Mina favoritjeans håller på att slitas sönder. Jag verkligen älskar dem, och förra häljen plockade jag fram dem efter att de har legat i min garderob sedan jullovet. Jag tänkte det att nej de är till för att användas och någon gång kommer de gå sönder och idag gjorde de det. Det är liksom mellan låren de slits sönder. jag går för tätt ihop med dem. Jag tror jag ska se till att bli hjulbent. Mina jeans *gråta*!!!

Förutom jeansincedenten idag så har helgen varit helt otroligt bra. Jag och Linnea åkte till Åmål igår till Soffi och sov där tills idag. Så jag har haft roligt. Och nu är det bara en vecka kvar i skolan sedan är det sportlov. Det värsta med den här veckan är att Sannabanana inte är i skolan! Hon har lämnat mig för att åka till solen en hel vecka. Typiskt. HAHA. Men vem vet, det kanske är bra för oss att klara oss utan varandra för ett litet litet tag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback