Alla dessa val.

Hm, då är det torsdag imorrn då. Dagen många kanske har längtat efter, och dagen som den som är ensam HATAR. Eller ja, jag hatar den egentligen itne så mtk... Mer än när jag ser alla kära personer. Det går ju att göra något mysigt av Alla hjärtans dag även om man inte har någon att vara kär i liksom. Jag är kär i min mamma, pappa och lillasyster. Så jag ska vara med dem! Nej det ska jag inte...Eller lite, när jag får paket av dem. Och de får av mig såklart. Jag vet inte varför vi började med det en gång i tiden. Mamma och pappa fick bara för sig att köpa något till oss. Och jag minns tillochmed vad vi fick. En jättesöt milanda Nalle och jag har kvar den än. Den sitter i min hylla och är så mjuk. HAHA. Sedan har jag massor med andra gossedjur jag fått andra år. Av Evelina...
Menmen, jag ska fira med att ha på mig ett hjärthalsband imorrn tror jag.

Idag fick vi information om olika val inför tvåan. Det var rörigt. Jag fattar fortfarande inte... Så jag ska ta mig till syon imorrn tänkte jag. Fråga. Annars har jag fastnat för Ung företagsamhet. Det verkade helroligt. Så vi ska ta och komma på något vi ska göra och sedan är det väll bara att göra det antar jag. Vi ska bli bäst! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback