Waynes

Idag bär det av till Karlstad och skolan. Vi har våran UF lektion, fast det är bara jag och Sanna som ska dit. Så egentligen skulle jag lika gärna kunna stanna hemma eftersom det är onödigt om vi inte är alla, men jag bryr mig inte. Gött att slippa praktiken ett tag och kul att träffa Sanna. Vi ska planera helgen som kommer, och vi ska planera nyår, så vi får se vad som händer. Dessutom ska vi äta på waynes sen också, det ser jag fram emot. Myyyys liksom.
       Mamma och pappa ska in till Karlstad idag med så jag får åka bil med dem. Jag har inte bestämt mig för om det är skönt eller inte. Men det är nog skönt... fast de kunde ha sagt det igår så jag hade kunnat sova längre. Men ändå, jag får åka med dem. Haha...Ehm ja...

Jag ar med i tidningen idag med! Haha, med våran filt...
http://www.nwt.se/karlstad/article442981.ece
Som sagt så är jag linslus!!


 Helt röd ! Snygg filt va?

Kommentarer
Postat av: lenny

Sofie Nelson, Sundstagymnasiet och hennes företagskompisar säljer en cykelmuff.



För det stämmer ju! haha

2008-12-10 @ 12:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback