Stökigt? Nej

Sitter på praktiken nu. Lunch om en timme och det blir klyftpotatis och fläskfilé idag! MUMS! Jag har hunnit med att äta frukost också, och dricka två koppar varm choklad. Jag ska nog testa något annat nu tror jag. Typ kaffe med choklad! Det låter lagomt annorlunda! Haha.
Jag har regestrerat lite ritningar och sådana saker och det är ute i ett rum i verkstaden och förra veckan så var det några där ute och ursäktade sig för att det var så stökigt. Det värsta var att jag inte ens hade märkt det så jag tittade mig lite omkring och tänkte "Vadå stökigt? Det är stökigare på mitt rum", men iaf så är det vääääääääldigt städat där inne nu. Finns inte en grej framme! Haha

Jaja fortsätta ska jag nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback