SNÖÖÖÖÖ!

Åh det är min lyckligaste dag - Det är snööö ute! Helt vitt är det, och jag älskar det! Jag vill ut och rulla mig i den...Haha, fast jag ska inte utsätta varken mig eller grannarna för det. Nelly älskar med snön, hon är ute och rullar sig i den. Det är fuuuuskigt!

Aja, jag vaknade för 15min sedan, men det första jag gjorde var att springa ut och kolla på snön. Jag hann inte sätta på mig skorna ensengång. Skönt att  vara ledig idag tycker jag, då jag ska ägna dagen åt lite mer städning, lite film, lite ut och gå osv. Jag vet inte riktigt om jag ska göra något mer. JO, sy de två sista filtarna ska jag göra med. Gud, jag har ju nästan hela dagen uppgjord ju! Och laga mat måste jag göra det... Oj oj oj ! ;)




Nelly gosar i snön ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback