Skulle vilja säga att det var bra

Jag skulle verkligen vilja säga att julafton var så mysig, maten smakade underbart, allt hemmabakat julgodis var så gott att man inte kunde sluta äta,och att jag aldrig ville att dagen skulle ta slut.
Nu var det ju dessvärre såhär att jag hade bort emot 39 i feber hela dagen, så jag hade det väldigt svårt att ta mig ur sängen där jag till och med låg och frös under mitt tjocka täcke. Jag hostade, snorade, nös och frös hela dagen. Maten smakade inte alls, och jag satt under en filt och huttrade när jag öppnade mina julklappar. Jag ville inget annat än att dagen skulle ta slut så att jag kunde gå och lägga mig och förhoppningsvis vakna upp idag och må MYCKET MYCKET bättre.
Jag mår bättre idag, jag mår inte bra - men bättre!
Och idag tänkte jag kika lite på mina julklappar, gjorde aldrig det riktigt igår. Jag öppnade dem, bar upp dem på mitt rum och sedan orkade jag inte mer. Jag fick iaf en ritplatta till datorn, ska bli fett roligt att testa den. Sedan fick jag pengar och sådana saker, lite smått och gott. Av Sanna fick jag i fredags ett fia med hutt spel. Av malin en gör söt tavla, av Erica fick jag två söta, rosa skålar (verkligen jättefina) osv. osv osv ! :)




 Lite julklappar :)

Kommentarer
Postat av: lenny

Shoppa imorgon? :D

Ingen är inne på msn och jag har inga pengar på mobilen! hehe.

2008-12-25 @ 17:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback