Rosa frågor

Jaaa, jag gjorde mig i ordning förut och traskade iväg till 45:an där jag skulle lämna en av våra "kära" filtar till Jocke som så snällt har köpt en till sin mor i julklapp (Hoppas inte Jockes mamma läser min blogg! HAHA). Sedan passade jag på att inhandla deras bok Rosa frågor. Haha, det passade ju mig utmärkt i färgen, och den ligger så fint på bordet bredvid sängen nu. Jag har faktiskt läst några sidor på den också, och lärt mig massa roliga saker. Och jag är verkligen grymt avundsjuk på dem, för jag vill med göra en rosa bok, och jag vill med att det ska gå riktigt riktigt bra för oss. Jag vill bli anställd i deras företag. Får man säga så ? Nej, jag gillar vårat företag med, punkt, punkt, punkt!


 Haha okej, jag köpte två böcker!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback