Ritningar

Just nu sitter jag och regestrerar ritningar. Haha, jag har regestrerat 12st - skrivit ut, gjort nya lappar och grejer. Nu har jag bara ungefär 30 st kvar! Haleluja...
Men jag upptäckte att pappa har en väldigt godkänd kaffemaskin på sitt jobb. Med varm choklad och grädde! I LIKE. Jag har druckit två mellan koppar med det idag. Haha, det var vad som fick plats i min stora mugg (min och min, pappa fick den av mig förra året i julklapp!!! Snäll är jag.) Jag ska nog ta mig en kopp i eftermiddag med. Fast kanske ska testa något annat då.
Haha, hela dagen blev så mycket bättre när jag upptäcke den där maskinen. Jag säger som Gustaf Svensson:
- Är magen glad är också människan glad!
Fast han menade ju en mjukglassmaskin då... Jag frågade varför de inte har någon sådan här, de skrattade! Fattar inte varför? HAHA!!!
Men godis får man faktiskt, och pepparkakor!



 HEJA GUSTAF!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback