Onsdag idag...

... vilket betyder att det är sista dagen i skolan imorrn! YEY...
Idag hade vi grafisk kommunikation och vi skulle designa frimärken. Det var faktiskt jätteroligt. Dessutom fick vi sluta vid ett idag, hur skönt som helst. Jag och Soffi gick på stan en sväng och jag köpte lite julklappar! Sedan tog vi tåget hem.
        Sen jag kom hem har jag suttit och sytt filtar. Och det är inte ett dugg roligt längre. Jag menar, här slutar jag tidigt en enda eftermiddag. Jag är hemma halv fyra. Förstår ni, när jag är hemma halv fyra är jag hemma tidigt! Och när jag är hemma tidigt, ja då ska jag sitta och sy filtar. Hela min fritid går åt till att sy filtar. Och ska jag inte sy filtar så är det reklamblad, affischer eller något annat som ska göras - på fritiden! KUL verkligen skit kul...
Jocke och Bobe vann första pris för "bästa logotype", synd att vi inte gjorde det. Fast hur skulle vi kunna göra det när vi inte ens skickade in skiten! Grattis till dem iaf! DERAS LOGGA ÄR SNYGG!!!! Deras företag är bäst, det är rosa !

Varför gör jag reklam för någon annans företag?




 Titta vad söta jag och Ola var nyår 2006 ? ;D HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback