Och hon gör det igen...

Läste precis i blondinbellas blogg att "Allt som har med kollektivtrafik att göra" ligger på hennes utelista. HAHA! Jag vill bara gråta. Visst jag dissar också kollektivtrafiken i teorin, men i praktiken så använder jag mig av kollektivtrafik varenda dag...
Som sagt så är jag ingen miljökämpe, men det är så himla roligt. Hon håller på med politik och är intresserad av det, och varenda parti idag har väll ett löfte om miljön eller? Det är typ som på filmer där det är skönhetstävlingar och de alltid avslutar med :
- ... och så vill jag har världsfred!
*klapp klapp klapp!!!!*
Fast nu är det liksom mer åt "Och så vill jag förminska växthuseffekten"
Men Isabella Löwengrip tycker att det är sååååååå ute med kollektivtrafik!

Varför bryr jag mig ens...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback