Novelltävling.

Haha, vi fick se novellerna idag på grafisk! Jätteroligt, jag fick se min och jag kom tydligen på delad 4:e plats. YEY! Eller? Ehm jaa iaf så fanns det massa kommentarer på novellerna och det var så hima roligt. De klagade typ bara på min så jag fattar inte ens hur jag kunde komma fyra. HAHA. Frågetecken överallt, de tyckte att språket var slarvigt och de ville tillochmed ta bort ett av mina stycken. Dessutom tyckte de att den var PRATIG! Haha, okej, jag är pratig tillochmed när jag skriver. Det är bra gjort det! Ehm hahaha, jätteroligt... Jaja, imorrn avslöjas vinnaren osv. Ska bli roligt!

Jag har varit ganska peppad för att prata idag, sådär peppad som jag och Sanna brukar bli ibland när vi snackar. Och då är vi inte att leka med. Haha, men ändå. På bussen imorse så hörde jag och Madde världens roligaste samtal.
Det började med att en herre gick förbi en dam och hon sa till honom
- Duger det inte att hälsa eller...
Och hon sa det på en sån himla grov värmländska, och då blir allt mycket roligare. Men iaf så svarade den här mannen bara:
- Oj jag såg dig inte.
Och så hoppade hon damen över till hans säte och satte sig bredvid honom. Och de började småprata lite, och damen säger:
- Jag tycker att du har blivit smalare sedan senast...
- Tycker du?
- Jaaa!
- Jaha, jag har gått upp 20kg!

HAHAHAHAHAHA, jag höll på att dö!

Nu ska jag packa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback