Mitt kontor!

Jag har inte haft så mycket att fundera över idag, så jag har funderat över hur mitt kontor ska vara när jag har blivit galet rik och är sådär lite världskänd! För jag ska fortfarande jobba lite då. Men iaf så ska jag ha en mjukglassmaskin (Precis som jag har pratat om tidigare). Så när kända människor kommer på möte inne på mitt kontor så bara:
- Vill Paris Hilton ha en mjukglass kanske?
- That´s hot!
- Nej glassen är kall!
Så ska vi sitta där och mumsa på en varsin glass under mötets gång, för jag tror att det blir så mycket roligare då liksom. Om man har något att äta på! Haha.
Dessutom så ska jag ha ett rosa kontor då. Med massa onödiga prylar, precis som Hammaren som finns på Lagerhaus nu. SOM JAG BARA MÅÅÅÅÅSTE HA!!!! Det är en multi hammare med massa funktioner. Så om någon bara:
- Ah, har du möjligtvis en hammare i bakfickan *ironi*
- Nej, men jag har en i väskan...
FEEEEEEEETT Coooooolt!
Aaaah iaf, så ska jag dunka "Money för nothing" (SANNA FÖRSTÅR DET ROLIGA) om dagarna och göra olika danser till dessutom. Galet bra kommer det vara. Massa bling, bling kommer det vara med, och godis automater förstås! Min godis pump kommer göra sig så bra bland alla andra coola prylar där inne...

Kan ni förstå att jag vill ha ett eget kontor?


 Den här ska finnas på mitt kontor


Och den här för att höja coolhetsstatusen ytterligare lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback