Lödagen

Igår åkte jag iväg till Karlstad igen. Skulle träffa Sanni, Soffi och Linnéa, så skulle vi kika lite på rean osv. Så vi gick i lite affärer och sedan satte vi oss på Waynes och käkade/Fikade - Helmysigt! Även om det var lite pinsamt hur jag lyckades sno åt oss ett bord, men det är en annan sak! Haha...
Sen så följde iaf Sanna med hem till Säffle och så. Vi kom på vid tio att vi ville göra marängswisch. Men vi hade inga maränger så vi skulle gå och köpa det. Köpa maränger i Säffle när klockan är tio? Ehm... Vi gick upp till Statoil, som är vääääääldigt långt borta och det var öppet!! Helt otroligt. Haha, men de hade inga maränger så vi köpte ostbågar istället. När vi kom hem så skulle vi göra marängswisch utan maränger, men då hade vi ingen grädde heller så vi struntade i det helt och hållet! Haha... Men kul var det att gå. Vi var ute och gick i över en timme tror jag... Sen blev det kallt! Så vi kröp ner under våra täcken och tittade på Rosa - The movie! Och jag älskar den... Haha!

Nu har Sanna åkt hem och jag har krypit ner under täcket igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback