Lisa

Idag vid halv två kom jag och Lisa på att vi ville till Karlstad. Då låg båda i sängen och hade inte riktigt kommit upp än. Så Lisa ringde mig och sa:
- Bussen går halv tre!
Så på en timme hann vi båda att duscha göra oss i ordning och så. Jäääääääävligt bra gjort om jag får säga det själv. Haha, jag brukar vara seg! Seg som fan...
Iaf kom vi till Karlstad, och haha helt ärligt, det var den längsta bussresa jag varit med om. Lisa sa det samma när vi gick av i Karlstad. Det kändes som om att vi hade åkt buss i en hel dag, ändå gick det snabbare än vad det brukar. Vi funderade ett tag på om vi skulle gå på bio, men vi ångrade oss och tänkte att vi kunde spara de pengarna och göra något annat. Nu har jag ångrat mig igen, jag vill gå på bio! Haha. Vi gick på stan och kikade lite, käkade på Waynes (och smög jag inte i buskarna den här gången), shoppade lite osv.
        När vi kom hem vid halv åtta hade mamma bakat pizza så vi åt det, sen blev det filmmys!


 Köpte nya stövlar :)


Body butter från Body shop!!! <3

Kommentarer
Postat av: sanna

fina stövlar :D

2008-12-30 @ 00:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback