Julavslutning, utgång och 60års kalas

Jaa, det har varit en otroligt rolig helg måste jag säga. I fredags var det ju julavslutning i skolan, vi fikade med klassen och hade dataspelsturnering (!!!!!), jag tror jag fick hela 3p. Så bra var jag! Haha, efter det så åkte vi (Jag, Sanna, Sofie, Linnea, Ida, Madde och Malin) in till stan och käkade på Kebab House, och sedan hade vi vårat lilla julklappsbyte. JÄTTEMYSIGT VAR DET! Jag fick en gryyyymt fin tavla av malin som var rosa. Och så stod det Princess på den med. Hon känner mig bra må jag säga, jag blev överlycklig iaf. Efter denna mysstund så åkte jag och Sanna hem till henne och drack glögg och åt lussekatter och pepparkakor. Sedan bytte vi julklappar med varandra också, och av henne fick jag ett Fia med hutt spel. HAHA, det ska spelas! Jag fick en festis och juleskum med XD haha.
Bortåt kvällen där så åkte vi till Sofie och förfestade lite innan vi skulle till Sofies kompis som hade 18års fest. Vi skulle mot stockfallet men gick av typ 4 hållplatser för tidigt, så vi fick gååååå! HAHA. Men det var en prommenat utan dess like. Iaf så var vi inte kvar hos Sofies kompis så länge, Så linnea, Jag och Sanna tog bussen till stan - Linnéa åkte hem och jag och Sanna gick till Arena en sväng. Och ehm jaa... Det var roligt!!! Har nog aldrig haft så kul där ändå tror jag. Fast ja, jag vet inte vad jag ska säga! (Så jag säger inget)

Dagen därpå (Lördag) så kom moder och fader och hämtade mig hos Sanna och vi åkte vidare till Motala där min moster hade 60års fest. Det var väldigt trevligt att träffa alla och så liksom. Fast det var otroligt jobbigt att le och vara snygg när jag bara ville ligga i sängen och vara äcklig och ful. Men det gick! Vi sjöng sing star - jag och syrran rockade loss till Darin! Sedan dansade vi lite tango eller vals eller något med. Så det var en trevlig kväll det med. Var hemma igen vid tre på natten och då var jag så trött att jag stöp i säng med en gång!
Det roligaste igår var ändå när min kusins barn på jag vet inte 6år kanske säger:
- Pappa, hon leker med maten!
Det var såååååå pinsamt! Där sitter jag 18år och leker med maten liksom, men just då hade jag inget bättre för mig faktsikt. HAHA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback