Inget stoppar oss nuu...

Alltså jag har haft en enda sångrad i huvudet hur länge som helst. Och jag menar, HUR LÄNGE SOM HELST! Sen jag och Sofie bakade wienerbröd i höstas någon gång. Då jag bara kläckte ur mig "Inget stoppar oss nuu..." med melodi och allt. Och ända sedan dess har jag undrat vad fan det är för låt!!! Det har nästan varit jobbigt, och jag har frågat hur många personer som helst vad det kan vara för låt, genom att jag då har sjungit den raden, men ingen kommer på det. Sist jag frågade någon var igår när jag och Sanna skulle sova, hon visste inte heller. Jag tycker att det låter som en schlager låt jag, och gick igenom varenda schalger låt i huvudet men det var liksom ingen som fastnade där...

Men nu har jag hittat låten, och jag säger som Sanna sa nyss:
- Hahaha va besviken jag blev nu, den låten är ju inte ens bra :P



Kommentarer
Postat av: Lenny

DEN ÄR JU FETT BRA VISST

2008-12-28 @ 21:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback