I don´t feel like dancing

Usch jag mår verkligen mega dåligt. Är inne på fjärde veckan med nässpray nu... (Jossa hade förstått mig precis). Det jobbigaste av allt är att jag typ inte får använda det längre för att jag blöder näsblod hela tiden. Eller ja, man får väl bara använda det i 14 dagar eller vad det är ? Men fett jobbigt att blöda näsblod, och inte det frächaste heller kanske. Menmen, får väl se om jag kan sluta med det. Eller jag har väl typ inget val heller, för just nu är jag inne i perioden där jag bara har tomma flaskor med nässpray också! Haha, fett jobbigt när man vaknar på natten och bara "NÄSSPRAY NUUUU!" och så finns det inget. Och hela grejen är ju den att så fort man ska sluta med det sådär så blir livet tre gånger jobbigare för att man slutar nästan att andas, eftersom det inte går att andas. Eller ja, men då ser man ut som en fisk =) HAHA.
Men jag blir nog snart bra igen... TÄNK ATT DET ALLTID SKA VARA NÅGOT LIKSOM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback