Helgen

Usch jag är helt slut i hela kroppen, och jag har ingen lust alls att gå till skolan imorrn kan jag säga.

Helgen har varit bra i allafall. I fredags var det spexet i skolan - vilket var väldigt bra tycker jag. Efter detta blev det en fika med Sofie och Linnéa. Vi åt världens godaste muffins med smet på. Fast väldigt mättande var den och jag åt typ halva? Ehm ja.. Varm choklad blev det till det. Sedan åkte jag med Sanna hem och vi lagade och åt mat i nästan tre timmar. Haha, sedan klädde vi på oss täckbyxor, tjocka jackor, vantar, mössa, halsduk, stövlar och sedan gick vi minann ut i skogen och åkte pulka som aldrig förr. Hahaha! Hade någon sett oss där så hade de nog skrattat ihjäl sig. Kul som fan var det iallafall. Sedan blev det Idolfinalen och grejer på tv.
        På lördagen gick vi upp halv fem!!!!! Gjorde oss i ordning för att sticka iväg till Sthlm. Det var faktiskt riktigt roligt...Och det blev en riktig hel dag (Vi åkte hemifrån halv sex, och kom hem vid tre på natten!). När  vi kom hem så hade ju vi sovit på bussen och var faktiskt ganska pigga så vi somnade inte förrns bortåt halv fem. Haha! Jaja, men vi shoppade lite julklappar och så i Sthlm iaf. Sedan såg vi faktiskt Robert Gustafsson och Peter Dalle, de signerade på Åhlens! LIIITE coolt iaf! Haha.
        Idag tog jag tåget hem vid klockan ett, och sedan dess har jag typ bara legat i sängen för att jag är så jävla trött. Jag har typ inte sovit ordentligt på tre nätter nu. Eller det har varit typ sova fem timmar sedan upp, sova tre timmar, sedan upp, osv. Helt sleten är jag. Och så börjar skolan imorrn igen liksom! HAHA. Jag har längtat till skolan hela praktiken typ, och nu när den börjar vill jag bara sova. MEN det är bara en vecka kvar till jullovet - en slitsam vecka. HAHA, det roliga är att med slitsam vecka i skolan menar jag inte att vi har mycket att göra (sista provet innan jul gjorde jag ändå för tre veckor sedan), utan jag menar att det är mycket att göra.


Muffinsen vi åt! :)


Haha, påpälsad för pulka:D


Sanna söv gött på vägen te sthlm:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback