Grattis syrran!

Nej för idag är ingen vanlig dag, för det är Evelinas födelsedag hurra, hurra, hurra...

Ja, min lillasyster fyller 16 år idag. Det är minsan inte dåligt. Okej, jag tycker det känns lite. Haha, tänk hon har två år kvar innan hon fyller 18. Det är ju fett länge. Det är längre än vad jag har innan jag fyller 20!
Jaja, hon har fått Guitar Hero och sånna grejer. Av mig fick hon ett armband från kyssjohanna.se. En skyddsängel var det typ och jag tyckte att den var jättesöt. Det tyckte Evelina också som tur var. Sedan har vi ju som tradition också att jag också ska få paket när Evelina fyller (och hon får ju när jag fyller med då...) så jag fick 500kr av mamma och pappa. Så det tackar vi väll för antar jag. Haha... Kan vara bra att ha sådär efter jul!


 Evelina öppnar alla paket.
Jag och Nelly sitter i ett hörn och är avundsjuka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback