Godnatt och trevlig helg?

Åh jag ska alldeles strax sova tänke jag. Om jag nu kan sova - har alldeles för mycket att tänka på! Fråga mig inte varför, eller jo gör det. Jag struntar i vilket för jag har inget svar ändå. Den ni....
Aja, imorgon blir det att åka till skolan för spexet ! Jag har typ längtat efter det sedan förra året. Då var det så jävla bra, så hoppas det är bra i år med. Sen så är jag hos Sanna hela helgen så... ehm jaa det kommer bli super trevligt. Vi ska titta på Idolfinalen imorrn (Avis på Erica som är där...). Vi har kommit fram till att det bli lite pulka åkande också! FETT ROLIGT

Godnatt hörrni!

Kommentarer
Postat av: lenny

Ni är ju i stockholm! :O det visst jag inte! varför har ni inte sagt något busunge?!

2008-12-13 @ 17:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback