Galet tidigt!

Klockan är halv åtta, det är lördag och jag är redan klädd! Heeelt galet. Just nu är jag så trött att ögonen lever ett eget liv där de inte riktigt vill leva med mig om man säger så. Hm...
Jag ska iaf i väg till Karlstad strax, och jag tackar Sofie och hennes föräldrar för att jag får åka med dem dit... Annars hade bussen gått för fem minuter sedan och jag hade varit tvungen att gå upp ännu tidigare. Vi ska till Bergvik idag och sälja filtar med vårat lilla företag. Det ska faktiskt bli väldigt roligt och spännande. Första säljtillfället vi har så vi får se hur det går liksom. Vi bestämde även att vi skulle ha någon julfärg på oss, och tomteluva. Och jag måste säga det att julens färg går inte riktigt ihop med de kläder jag har. Så jag har fått låna en röd topp av min syster!!! Haha

Menmen, Kika förbi på Bergvik vid 10-14.00 så finns vi där :) See yaa!


 Lite röd blev jag allt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback