Det positiva i saker och ting

Haha jag är ganska lättroad och har lätt att se det positiva i saker och ting. Jag upptäckte idag att jag har fått en ny nässpray. Eller ja, upptäckte och upptäckte, jag letade igenom ett skåp och hittade en stor förpackning från apoteket där det stod Josefine så jag öppnade och kikade vad det var. Det var nässpray! I en vit flaska! Har aldrig sett det förut, och jag tänkte att jag skulle testa den, så jag test sprutade ett sprut och upptäckte till min förtjusning att den sprutar så hårt att det hamnade ända upp i taket - Nässprayen alltså!!! Så jag var tvugen att spruta några gånger till bara därför allt liksom. HAHAHA! Jag tyckte det var kul.
Tänk när jag ska ha det i näsan, jag kommer ju få det ända upp i hjärnan med den hastigheten liksom! hahahah

Jaja, jag har packat nu. Ska sova hos Sanni imorrn, vi ska ut på kvällen och grejer. Ska till Sofies kompis på 18års fest... så det blir säkert en lyckad kväll skulle jag tro. Sedan på lörsdagen ska jag till Motala till min moster som fyllde 60år igår. Ska bli fett roligt det med.


 HAHA JAG ÄLSKAR DET DÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback