Crazy!!!

Ni skulle ha sett mig och Lisa förut när vi gick hem från träningen. Det började med att jag gick lite för mycket åt vägkanten och hamnade i en vattenpöl som var ungedär 20cm djup! Om det räcker ens... Iallafall så hade vi redan innan vi gick konstaterat att vi skulle ta stövlar. Så där var vi, två tokstollar i gummistövlar - dessutom hade jag en rosa mössa med en boll mitt på! Fett rolig såg jag ut alltså. Men iaf så började vi hoppa i vattenpölar, och jag menar verkligen att vi HOPPADE! Vattnet och slasksnön sprutade åt alla håll. Det gick så långt att tillochmed min lilla mobil tog sig en litet hopp i vattnet och snön! Han tyckte det var jätteroligt, men jag fick ju säga åt honom att om det ska fortsätta såhär så får han stanna hemma, eller åtminstonde sätta på sig gummistövlar!
        Nej men det gick som tur var bra med den. Jag blev lite orolig när jag kände i fickan och upptäckte att mobilen var borta. Helläskigt var det, jag bra: MIN MOBIL!!!
Men så låg den där i snön och vattnet! Haha, vilken grej! Jag la den i jackfickan och stängde ordentligt, sedan fortsatte jag och lisa och hoppa lite till. Haha, eller ja ganska mycket till om man säger så...

Helt galet!
 


 Haha där står jag i min kära vattenpöl

Kommentarer
Postat av: zura

hej, vilken fin blogg du har! Kolla gärna in vår blogg om du vill skratta lite. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback