Välkommen!

Jag gjorde misstaget att jag berättade för mamma att jag har en blogg. Några minuter efter att jag hade sagt det satt min lilla otekniska mor uppe på övervåningen vid datorn och gnällde:
- Josefine visa mig hur man gör för att komma ut på din blogg.
Min liiiiiiite mer tekniska pappa var då snabb upp till mamma för att visa henne hur det skulle gå till...
- Du vet, du går in på google. Och så gör du ett situationstecken, och så skriver du Josefine Caesar och så gör du ett situationstecken till...
- Varför ska jag ha sånna tecken för?
- Jo du förstår att då söker du bara på just de träffarna.
Och de sökte, och det kom upp massa saker. Dels kom det upp kommentarer som jag har kommenterat i andras bloggar. Jag tror att nästan varende kommentar jag gett i Malins blogg kom upp. Haha. Men inte hittade de min blogg minsann...
- Josefine, visa hur man kommer in på din blogg!

Men de hittade den tillslut, och de läste den! Oj oj oj vad de läste. Pappa säger att de lär känna sin dotter lite bättre. Tja, är det vad de tror så... Jag döljer inget.


Välkomna till min blogg Mamma & Pappa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback