Vakna

Jag vaknade vid elva idag, min första tanke var: Shiiit, jag måste gå upp!
Det är ju trotsallt första skoldagen imorgon, det är någonslags hatglädje över det hela. Jag menar, gud så roligt att få träffa alla man inte träffat på hela långa (läs: korta) sommaren. De som jag annars träffar varje dag har jag knappt sett skymten av. Vi har bytt några ord i ett litet sms, eller snabbt någon kväll på msn. Det är allt. Det ska bli otroligt roligt. Sedan är jag faktiskt ganska nyfiken på vad andra året på gymnasiet har att erbjuda. Otroligt, det är faktiskt första gången jag börjar tvåan! Haha. Ja, jag tror minsann att jag ska gå kvar media, och ta studenten. Jag har ju faktiskt valet att gå tillbaka till Natur och gå tvåan där med om jag vill. Fast det känns inte alls så lockande.

Jaja, jag vaknade första gången vid elva. Nästa gång jag öppnade ögonen tänkte jag: Gud vad skönt att jag är uppe tidigt idag. Det är bra, jag ska hinna med massor att göra.
Trodde jag ja, klockan var då närmare halv ett. PANIIIIK! Fast jag inser nu när jag ligger i sängen att det är nog inte så mycket jag ska göra idag, och om det är det så tar jag det nog någon annan dag istället. Haha.

Det enda jag funderar över just nu är : Var tusan är min lillasyster? 

 

En sovande Josefine, sover sött i sin prinsessäng!

Kommentarer
Postat av: Catrinen

Ja det är rätt! :P De var ju så söta! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback