Trött är jag

Jag försöker lära mig lite hur man designar sin egen blogg. Det går inte så jättebra, men det går frammåt. Haha. Just nu är jag för trött för att ens tänka på hur man ska göra. Jag gillar inte ens texten jag har just nu. Det ska jag ändra på. Sedan jag kom hem från skolan så har jag iprincip bara suttit här vid datorn och grejat lite. Cyklade upp till Katrin och pratade lite med henne en sväng med. Det var skönt. Nu håller jag på att packa lite smått, eftersom jag ska till Sanni imorrn och så ska vi ut på kvällen. "Fira" lite sådär att skolan har börjat igen! Haha. Usch jag är så trött. Och det är Ghost  Whisperer på tv med! Det är bra... Egentligen tror jag att det var dubbelavsnitt idag. Typ ett på tv400 först och sedan tv4, men jag missade det första. Det var tråkigt! 

Just ja, jag RÅKADE göra bort mig i skolan idag med. Pinsamt. Vi lekte någon lek där man skulle svara på frågor om varandra. Det kom någon fråga om vilken sorts musik man lyssnar på. En tjej i klassen utbrister då:
- Josefine gillar Ola!
Vad tror ni jag svarar?
- Jag gillar inte hans musik!!!
Haha, där sitter och och berättar för hela klassen att jag inte gillar Ola för hans musik, utan för vadå? Tja... varför gillar man någon annars? FÖR ATT HAN ÄR SNYGG! 
Okej, musiken är helt okej, jag lyssnar på den. Men jag älskar den inte och det är inte så att jag sitter och spelar Ola dagarna i enda. Men bara grejen att jag sitter och berättar för alla i klassen att jag inte gillar ola för musiken! Vilken grej! Haha.
 

Är han inte söt så säg? Bild på oss för tre år sedan! ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback