Städa

Varför är det så otroligt tråkigt att städa? Jag verkligen hatar det mest av allt. Alltså helt ärligt, jag klarar inte av det. Jag har städat hela mitt rum en enda gång (och då menar jag verkligen städat), och det var så tråkigt att det tog mig flera dagar, dessutom tog jag betalt för det. 25kr i timmen. Sedan har jag väll "röjt undan" i rummet, (ibland tvinga mamma mig att göra det två flera gånger i veckan). Men det går verkligen inte att hålla ordning på sakerna. Jag menar när jag prövar klär, inte lägger jag in dem i garderoben igen, de hamnar på gölve eller i soffan. Men jag måste lära mig att städa, hur ska jag annars klara mig när jag flyttar hemifrån, när jag nu gör det liksom! haha.

Vet ni vad som är jobbigt just nu? Gråbo blommar! Jag kan inte säkert svara på om det är därför det kliar i ögonen och näsan är tät, men det är troligen en stor del till varför. Sedan är jag säkert förkyld som alla andra nu också. Haha.


Mitt städade rum! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback