Rosa bandet!

Åh vad jag älskar dessa tider när man kan köpa saker med Rosa Bandet! Jag älskar rosa bandet. Delst för att det är rosa, men mest för att det går till en så otroligt bra grej. Jag stödjer rosa bandet för fullt kan jag säga. Jag fick hem ett reklamblad från guldfynd igår, och på första sidan så var det grejer från rosa bandet. Alltså jag älskar brosherna, jag vill inte köpa dem för att jag vet att jag bara tappar dem, men några sådana där billiga band för 20kr blir det allt om året. Sedan såg jag att det fanns en rosa bandet klocka, och de där rosa reflexerna som jag så länge grunnat över var man hittar. Då blev jag överlycklig och idag efter skolan så gick jag dit och köpte det. Hon i affären tittade på mig och log lite för sig själv när hon sa:
- Du gillar rosa va?
Jag kände mig lite träffad och fick försvara mig med att säga:
- Ja det gör jag, sedan tycker jag att Rosa bandet är en så himla bra grej också!
Och det tycker jag! När jag gick därifrån var jag jättenöjd. Klockan var iofs inte lika snygg som den såg ut att vara, men jag menar: So What? Jag köpte den ändå. Passar utmärkt att ha som vardagsklocka! Lagomt mycket liksom! Jag tror jag ska köpa en till reflex faktiskt... Det blir ju snart mörkt om kvällarna. Fast å andra sidan, min rosa nallereflex från sibylla är cool den också!
 

Rosa bandet bag
Rosa bandet plattång
Rosa bandet locktång
Rosa bandet body lotion
Rosa bandet reflex
Rosa bandet klocka! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback