Nattpromenad

Jaha, då var man hemma från Sannisen igen då. Jag åkte ju dit igårkväll där, och när jag kom till Karlstad och gick där på stan för mig själv (Klockan var 20.00 typ) så isåg jag att jag var ganska rädd ändå. Jag tänkte det att om jag tog upp min mobil så skulle det bli lättare. Det blev det också, enda tills jag insåg att jag inte hade några pengar på den, så att om något skulle hända skulle den där förbannade telefonen inte hjälpa mig iallafall. Men Sanna kom sen, när hon slutade att jobba. Vi åkte hem till henne, köpte med oss Cheeseballz (?), när vi kom hem till henne åt vi lite. Sedan bestämde vi oss faktiskt för att ta en "nattprommenad", och det blev det verkligen kan jag säga. Gud så vi traskade på. Vi gick från skoghall in till stan, där tänkte vi att vi kunde ta bussen tillbaka hem. Bussen skulle gå halv tolv, så vi satt där och väntade. Men när klockan var tolv och bussen fortfarande inte hade komme så insåg vi att det var nog bara att traska tillbaka ut till skoghall igen(När vi kom hem såg sanna att hon hade tittat fel, och bussen skulle inte ens gå förbi där vi satt)  Vi var hemma halv två. Fast då hade vi ioförsig gått runt och tittat nere vid hamnen och sådana saker också. Vi passade på att gå mitt på stora vägen, eftersom det inte kom så många bilar. Snacka om att krydda till vardagen ibland alltså.
När vi kom hem så åt vi lite glass, sedan somnade vi ganska omgående. Konstigt nog var Sanna tröttare än mig igår, och somnade därför före mig - vilket aldrig har hänt förut. Haha. När vi vaknade imorse så började vi dagen med att sova en timme till. Haha. Jag var så yrvaken att jag fattade inte ens vad Sanna pratade om när hon tydligen hade stallt om klockan 3 gånger och frågade om jag fortfarande var trött. Haha. Sen lagade vi iordning lite plättar, och åt det. Slappade framför Tv:n, såg Stefan Holm förlora sin medalj. Dagen gick, och sedan var det dags för mig att åka hem.

Frästen så vill jag meddela att det där med att använda kalender är en ganska bra grej. Herregud vad mycket mindre jag behöver använda mitt huvud. Vilken befrielse...Nu behöver jag inte fundera på "om det var den eller den helgen jag skulle göra det med den eller den personen" utan det står ju liksom i kalendern. Så eh.. äre någon ni vill göra, boka in er i min kalender då! Haha. Nejdå, så illa är det inte.
 


Här är vi i väntan på bussen som aldrig kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback