Lilla melodifestivalen

Då var det måndag igen (dagarna dom rullar förbi, snart är det två veckor sen jag mötte dig ooooh) Minns ni den låten, eller är det bara jag? Det var en tjej som hette Clara eller något som sjöng den i första MGP Junior, då Sofie superduperkille vann! Jag tror jag gick i femman då och var alltså runt hm, 11 år... och jag minns den. Ibland blir jag impad över mitt minne! Det året  var också Fairytales med (tror de hette så?) de sjöng tills natt blir dag. I nordiska finalen kom de bättre än superduperkille, jag och min lillasyster köpte deras skiva när den kom ut. De gjorde en cover på "utan dina andetag" Ni kanske förstår varför jag är "Idolpoppare" nu? (Det var är vad katrin kallar mig)
Idolpoppare: En som gillar rixfm musik och thevoice musik! Haha. Enligt katrin då med andra ord.
Men påtal om lilla melodifestivalen och så, kommer ni ihåg han Tom Morley, han gjorde en underbart vacker låt som heter "song for the world", jag börjar nästan gråta när jag hör den! Jag hittade den på youtube nu idag och alltså, jag dör! Jag får gåshud när han sjunger! Haha, jag är nörd när det gäller det här alltså...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback